دلتنگی ها

عاشقانه

دلتنگی ها

عاشقانه

اشتباه

اشتباه اول من و تو یک نگاه بود

عشق ما از اولین نگاه اشتباه بود

گر چه باورت نمی شود ولی حقیقتی است

اینکه کلبه ی من از غم تو روبراه بود

 می دویدم و میان کوچه جار می زدم

های های گریه بود و اشک و درد و آه بود

گاه گریه می شدیم گاه خنده مثل شوق

 این هم از تب همان نگاه گاه گاه بود

جنگ بر سر من و خدا و عشق بود سیب

سیب بی گمان در آن میانه بی گناه بود

هر کجای شب که مثل سایه پرسه می زدیم

ردی از عبورسرد آفتاب و ماه بود

آفتاب من تویی و ماه من بگو چرا

با حضور آفتاب روز من سیاه بود

اهل شکوه نیستم وگرنه آنهمه غروب

بر غریبی من و تو بهترین گواه بود

زیر چتر سایه ی تو خیس گریه می شوم

مثل آن زمان که دل هنوز سربراه بود

هرچه می دوم به انتهای خود نمی رسم

مانده ام کجا ، کجای کار اشتباه بود

نظرات 10 + ارسال نظر
آیدا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ق.ظ http://sofiya.blogsky.com/

سلام عزیزم خوبی؟
میبینم که همیشه به روزی...
امیدوارم تو زندگیتم به روز و آپ آپ باشی.
پری عزیزم با تبادل لینک موافقی؟

غریبه ی آشنا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ق.ظ

به روی گونه تابیدی و رفتی

مرا با عشق سنجیدی و رفتی

تمام هستی ام نیلوفری بود

تو هستی مرا چیدی و رفتی

کنار اتظارت تا سحر گاه

شبی همپای پیچک ها نشستم

تو از راه آمدی با ناز و آن وقت تمنای مرا دیدی و رفتی

شبی از عشق تو با پونه گفتم

دل او هم برای قصه ام سوخت

غم انگیزست توشیداییم را

به چشم خویش فهمیدی و رفتی

چه باید کرد این هم سرنوشتی ست

ولی دل رابه چشمت هدیه کردم

سر راهت که می رفتی تو آن را به یک پروانه بخشیدی و رفتی

صدایت کردم از ژرفای یک یاس

به لحن آب نمناک باران

نمی دانم شنیدی برنگشتی

و یا این بار نشنیدی و رفتی

نسیم از جاده های دور آمد


نگاهش کردم و چیزی به من نگفت

تو هم در انتظار یک بهانه

از این رفتار رنجیدی و رفتی

عجب دریای غمناکی ست این عشق
ببین با سرنوشت من چها کرد

تو هم این رنجش خاکستری را

میان یاد پیچیدی و رفتی

تمام غصه هایم مثل باران

فضای خاطرم را شستشو داد

و تو به احترام این تلاطم

فقط یک لحظه باریدی و رفتی

دلم پرسید از پروانه یک شب

چرا عاشق شدی در عجیبی ست

و یادم هست تو یک بار این را

ز یک دیوانه پرسیدی و رفتی

تو را به جان گل سوگند دادم

فقط یک شب نیازم را ببینی

ولی در پاسخ این خواهش من

تو مثل غنچه خندید و رفتی

دلم گلدان شب بو های رویا ست

پر است از اطلسی های نگاهت

تو مثل یک گل سرخ وفادار

کنار خانه روییدی و رفتی

تمام بغض هایم مثل یک رنج

شکست و قصه ام در کوچه پیچید

ولی تو از صدای این شکستن

به جای غصه ترسیدی و رفتی

غروب کوچه های بی قراری

حضور روشنی را از تو می خواست

تو یک آن آمدی این روشنی را

بروی کوچه پاشیدی و رفتی

کنار من نشتی تا سپیده

ولی چشمان تو جای دگر بود

و من می دانم آن شب تا سحرگاه

نگاران را پرستیدی و رفتی

نمی دانم چه می گویند گل ها

خدا می داند و نیلوفر و عشق

به من گفتند گل ها تا همیشه

تو از این شهر کوچیدی و رفتی

جنون در امتداد کوچه عشق

مرا تا آسمان با خودش برد

و تو در آخرین بن بست این راه

مرا دیوانه نامیدی و رفتی

شبی گفتی نداری دوست من را

نمی دانی که من آن شب چه کردم

خوشا بر حال آن چشمی که آن را

به زیبایی پسندیدی و رفتی

هوای آسمان دیده ابریست

پر از تنهایی نمناک هجرت

تو تا بیراهه های بی قراری

دل من را کشانیدی و رفتی

پریشان کردی و شیدا نمودی

تمام جاده های شعر من را

رها کردی شکستی خرد گشتم

تو پایان مرا دیدی و رفتی

............

یوسف نیا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.mehvar.com

سلام
همانطور که اطلاع دارید برای افزایش بیننده سایت یا وبلاگمان،موتورهای جستجو خیلی مهم هستند. و یکی از روشهای فوق العاده مهم و از همه جالبتر رایگان افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
سایت محور مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
فروشگاه اینترنتی
حراجی اینترنتی
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم.
نکته ضروری
با توجه به اینکه بعضی از دوستان هنگام تکمیل فرم ثبت لینک به قسمت کلمات کلیدی توجه خاصی ندارند و یا نام خود و یا کلماتی غیر مرتبط با سایتشان را قرار می دهند، حال آنکه این قسمت، چون توسط موتورهای جستجو ایندکس می شود از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار هست. خواهشمندیم برای دریافت نتیجه مطلوبتر از ثبت لینکتان در سایت محور کلمات کلیدی سایتتان را که می خواهید افراد با جستجوی انها به سایت شما هدایت شوند حتما در این قسمت درج نمایید.

Esi سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ب.ظ http://4mylove.blogsky.com

Man hanooz dooset daram ...
Khahesh mikonam in harfaro nazan ..
Vase khodam dalil daram ...
Ashkam har rooz roo sooratam mian o khod nemayi mikonan ...
Amma ...Che begooyam ke .... :-((

یوسف نیا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:27 ب.ظ http://mehvar.com

دوست عزیز سلام
لینک شما با موفقیت در سایت محور ثبت شد .از این که مارا لایق میزبانی دانستید بینهایت ممنونم .امیدوارم بتوانم دوست مفیدی برایتان باشم
همچنین خواهشمندم در صورت تمایل با قرار دادن لینک محور در قسمت پیوندهای وبلاگ زیبایتان ما را مفتخر نمایید
ارادتمند یوسف نیا
www.mehvar.com

سعید چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ق.ظ http://terman.blogfa.com

سلام پری خانم

ببخش که این چند وقته نتونستم بهت سر بزنم

شعرت خیلی قشنگ بود

اشتباه اول من و تو یک نگاه بود

سعید چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:25 ق.ظ http://terman.blogfa.com


اسم و محتوای وبلاگم و تغییر دادم شما هم لطف کنید به جای منو با اسم حرف تصویر(طراحی کارتپستال)لینک کنید سعی می کنم هروز وبلاگ و آپ کنم
منتظر شما هستم وقت کردین حتما سر بزنید
امیدوارم عکسهای وبلاگم مورد استفاده شما قرار بگیره
تا دیدارهای بعدی فعلا خداحافظ

یاسر چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ب.ظ http://asemooni.blogsky.com

سلام آسمونی

عشق، شیرین ترین گناهه

فقط مواظب باش... خدا داره می بیندت!

روزبه جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ق.ظ

شنیده بود که باد سختی خواهد وزید
که طوفانی در راه است
شعله ی کوچک بر روی کیک تولد
به خود میلرزید
************************
زیبا بود
فعلا...

kaka mohsen شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ب.ظ http://www.yaram.blogsky.com

سلام منم شما رو لینک کردم شما اسم من رو به نام عشق سرد یا عشقولانه لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد