دلتنگی ها

عاشقانه

دلتنگی ها

عاشقانه

سال نو مبارک ....


6pnq6ns8vfxn1v5a2.jpg

 

سال نو رو به همه ی شما عزیزان تبریک می گم و آرزو می کنم  سالی سرشار از سلامتی و شادی در پیش رو داشته باشید . این کارت تبریک ناقابل رو هم تقدیم می کنم به همه ی عزیزانی که در سال ۸۷ با مطالب و نظرهای خوبشون همراهیم کردند  ... 

این تبریک هم اختصاصیه ...  

عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سالی بهتر از سال گذشته در انتظارمون باشه ... توی لحظه ی سال تحویل خوشبختی ت رو آرزو می کنم و آرزو می کنم دیگه قلبم رو نشکنی . دیگه تنهام نذاری ... !!!

یادش بخیر

 

میایی

میروی

و فراموش می کنی در گذر زمان

در لابلای پیچیدگی عشق نو

من را من تنها را -

*

به نیازی صدا میکنی مرا

و به نوازشی رها ...

دست یاری به سویم دراز می کنی و

دست نیاز محبتم را پس می زنی

*

یادش بخیر دستهایمان

دستهای تو که دلتنگ دستهای من میشدند

و دستهای من که بی دریغ نوازشگر بی کسی ات بودند.

دستهای خوب

دستهای پاک

یادش بخیر اشکهای دلواپسی

نگاه های خیسمان در لحظه ی وداع

دلتنگی امروز تا فردای صدا

یک ماه انتظار برای دوباره نو شدن ، تشنه تر شدن

به دیدارت می آیم و تو پاسخی به التماس دستانم نمی دهی

به دیدارت می آیم و تو نگاهم را نمی خوانی ...

 Clip2Ni.Com -برترین سایت کلیپ های تصویری و چند دقیقه ای در ایران - کلیپ دونی دات کام

بدون شرح

گـیرم که در بـاور تو به خـاک نشــسـتــه ام و سـاقـه هـای جــوانم از ضربه های تبرهایت زخم است با ریشه چه می کنی ؟ گـیرم که بر سـر ایـن بـام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع میزند با جوجه های بنشسته در آشیانه چه می کنی ؟ گـیرم که می زنـی گـیرم که می بُـری گـیرم که می کـشی با رویش ناگزیر جوانه چه می کنی ؟؟؟