دلتنگی ها

عاشقانه

دلتنگی ها

عاشقانه

تاریخ های زندگیم به خاطرت خط می خورند...

دیروز رفتم پیش خیاطم... 

بهش گفتم : ببخشید ، سفارشی که چند روزپیش آوردم  و خواستم تا اواسط اردیبهشت بدوزید یادتونه ؟  

گفت: بله ، البته، خیالتون راحت . سعیم رو می کنم که تا اون موقع حاضرش کنم . طرحش خیلی کار داره ولی قول می دم تو عروسی ستاره باشید...  

تو دلم خندیدم . یه خنده به تلخی زهر... ستاره ؟  ستاره ی خاموش دلم با هیچ لباسی روشن نمی شه ... 

گفتم : نه منظورم این نیست. فقط خواستم بگم . دیگه عجله ای ندارم . 

خیاط در حالی که ته دلش خوشحال بود . غر زد و گفت: ای بابا . پس اونهمه اصرارتون چی بود . اشکالی نداره . حالا برای چه تاریخی آمادش کنم ؟  

گفتم : نمی دونم . و راه افتادم ... 

بغض کلمه ی آشنای خداحافظ رو تو گلوم خفه کرد... و من از لابلای پرده ی اشک دیدم که خیاط دفترش رو باز کرد و مقابل اسمم روی تاریخ خط کشید ....  

نظرات 8 + ارسال نظر
بهار شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ب.ظ http://paezsard.blogfa.com


سلام گلم...
ممنون از حضورت.....
همدردی کردم چون منم سرنوشتی تقریبا شباهت به سرنوشت تو دارم....
درک کردنت زیاد سخت نیست گلم....

امیر شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام خوبی جند وقت بود حالو روز خوبی نداشتم الانم همین طورم تقریبا ببخش اگر دیر اومدم

نیلوفر مردابی یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ق.ظ http://www.mordab-57.blogsky.com



سلام سلام عزیزم

صبحت بخیر و شادی نازنینم

امیدوارم امروزت رو طوره دیگه ای آغاز کنی متفاوت تر از هر روز و شادتر از پرنده ای که تازه بالهاش رو گشوده و میخواد پرواز کنه و ذوق پرواز به بال و پرش زیبایی خاصی میده ...

مواظب خودت باش ...

ماهی تنها یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ب.ظ http://onlyabadan.blogsky.com/

سلام خوبی
من به روزم حتما به من سر بزن منتظرتم
بای

نیلوفر مردابی چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ



سلام گلم

خوبی ؟؟؟‌

مواظب خودت باش و منتظرتم

ماهی تنها چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:13 ب.ظ http://onlyabadan.blogsky.com

این دل را شکستن احتیاجش سنگ نیست
دل با نگاهی سرد پر پر می شود
سلام خوبی دوست عزیزم من به روزم و منتظرتم

هادی (عاشقانه) دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.hm2010.blogfa.com

سلاممممممممممم ]پریا جون
خوبی؟
وبلاگ نازی داری
خوشحال میشم بهم سر بزنی
راستی با تبادل لینک موافقی؟
منتظرما .... بیا

tata دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ

تنهایی ام را با تو قسمت می کنم سهم کمی نیست -گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی نیست -غم انقدر دارم که میخواهم تمام فصلها را - بر سفره ی رنگین خود بنشانمت بنشین غمی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد