دلتنگی ها

عاشقانه

دلتنگی ها

عاشقانه

ای همیشه خوب

ای همیشه خوب!
ماهی همیشه تشنه ام

در زلال لطف بیکران تو

میبرد مرا به هر کجا که میل اوست

موج دیدگان مهربان تو

--------------------------------

زیر بال مرغکان خنده هات

زیر آفتاب داغ بوسه هات

ای زلال پاک!

جرعه جرعه میکشم ترا به کام خویش

تا که پر شود تمام جان من زجان تو!

----------------------------------------

ای همیشه خوب!

ای همیشه آشنا!

هر طرف که می کنم نگاه

تا همه کرانه های دور

عطر و خنده و ترانه می کند شنا

در میان بازوان تو!

----------------------------------

ماهی همیشه تشنه ام

ای زلال تابناک!

یک نفس اگر مرا به حال خود رها کنی

ماهی تو جان سپرده روی خاک!

                            شعر از:فریدون مشیری 

 

با سپاس از یک دوست خوب!

نظرات 4 + ارسال نظر
رعنا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ق.ظ http://fasle-eshgh.blogsky.com/

پری عزیزم، سالروز تولدت مبارک! فرشته زمینی، ایشالا که هر روز زندگی ات سرشار از سلامتی، شادی و موفقیت باشه و همه خنده های قشنگت از ته دل بربیاد. بهترین و زیباترین ها رو برای قلب مهربونت آرزو می کنم.
ببخشید که این روزها کمتر بهت سر می زنم ولی همیشه به یادتم...

مرسی عزیزم که به یادم بودی !

یه تنها... چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ http://amour.blogfa.com

سلام
مطالبت عالیه
به وبلاگ منم سر بزن

یه دوست شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ


تو از متن کدوم رویا رسیدی،
که تا اسمت رو گفتی شب جوون شد
که از رنگ صدات دریا شکفتو،
نگاه من پر از رنگین کمون شد
تو از خاموشی دلگیر رویا،
صدام کردی صدام کردی دوباره
صدا کردی منو از بغض مهتاب،
از اندوه گل و اشک ستاره


صدام کردی صدام کردی نگو نه
اگرچه خسته و خاموش بودی
تو بودی و صدای تو صدام زد
اگرچه دور و ظلمت پوش بودی
تو چیزی گفتی و شب جای من شد
من از نور و غزل زیبا شدم باز
تو گیج و ویج از خود گمشدن ها
من از من مردم و پیدا شدم باز

pari یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ http://www.sarabeshirin.blogfa.com

همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند
همان ها که برای همه لبخند دارند
همان ها که همیشه هستند،
برای همه هستند
آدمهای ساده را
باید مثل یک تابلوی نقاشی
ساعتها تماشا کرد؛
عمرشان کوتاه است
بسکه هر کسی از راه می رسد
یا ازشان سوءاستفاده می کند یا
زمینشان میزند
یا درس ساده نبودن بهشان می دهد.
آدم های ساده را دوست دارم
بوی ناب
“آدم” می دهند”

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد