دلتنگی ها

عاشقانه

دلتنگی ها

عاشقانه

زندگی باید کرد !

زندگی باید کرد !
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه با سوسوی امیدی کمرنگ
زندگی باید کرد !
گاه با غزلی از احساس
گاه با خوشه ای از عطر گل یاس
زندگی باید کرد !
گاه با ناب ترین شعر زمان
گاه با ساده ترین قصه یک انسان
زندگی باید کرد !
گاه با سایه ابری  سرگردان
گاه با هاله ای از سوز پنهان
گاه باید روئید
از پس آن باران
گاه باید خندید
بر غمی بی پایان
لحظه هایت بی غم ............
روزگارت آرام ........
باران
نظرات 5 + ارسال نظر
خورشید چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ق.ظ

کاش میشد دلی رو نشکست
قلبی رو نلرزاند
چشمی رو گریان نکرد
پایی رو لرزان نکرد و قلبی رو اشفته .[

دنی چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ب.ظ http://bia2dani

سلام وبت خیلی قشنگه خوشحال میشم بهم سر بزنی منتظرم بای

پدرام سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ

عالی بود عزیز
خیلی لازم بود. ممنون از شعر قشنگت

منصور سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ http://mansour57.blogfa.com/

گاهی خدا درها رو میبنده و پنجره ها رو قفل می کنه زیباست اگه فکر کنی شاید بیرون طوفانه و خدا میخواد از تو محافظت کنه . . .

hosein دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ق.ظ http://mehrabuni.blogfa.com

تموم قلب تو به من نمیرسه
همین که فکرمی برای من بسه
ازاین عادت باتو بودن هنوز
ببین لحظه لحظه ام کنارت خوشه
همین عادت باتو بودن یه روز
اگه بی تو باشم منو میکشه
یه وقتایی اینقدر حالم بده
که میپرسم از هرکسی حالتو
یه روزایی حس میکنم پشت من
همه شهر میگرده دنبال تو
منو ازاین عذاب رها نمیکنی
کنارمی به من نگاه نمیکنی
تمام قلب تو به من نمیرسه
همین که فکرمی برای من بسه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد