دلتنگی ها

عاشقانه

دلتنگی ها

عاشقانه

واژه های باران

نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند
مثل آسمانی که امشب می بارد....
و اینک باران
بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند
و چشمانم را نوازش می دهد
تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم...

با سپاس از یک دوست...

الکی

وقتی برای اولین بار این ترانه رو شنیدم ؛ چشام بارونی شد. پر شدم از یه حس آشنا ... کلمه کلمه ی اون در عین سادگی لبریز از احساس یه عاشقه . 
 

من فقط عاشق  اینم حرف قلبت و بدونم الکی بگم جداشیم تو بگی که نمی تونم

من فقط عاشق اینم بگی از همه بیزاری دو سه روز پیدام نشه تا ببینم چه حالی داری

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم انقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم

عاشق اون لحظه ام که پشت پنجره بشینم حواست به من نباشه دزدکی تو رو ببینم

ببینم که وقتی هستم مهربونی  یا همیشه ببینم کدوم ترانه م رو لبات زمزمه می شه *

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم انقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم

من فقط عاشق اینم روزایی که با تو تنهام کار و بار زندگی مو بذارم برای فردام

من فقط عاشق اینم وقتی از همه کلافه م بشینم یه گوشه ی دنج موهای تو رو ببافم

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم
انقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم 

خواننده و آهنگساز : سیاوش قمیشی

تنظیم :  KC Bondarترانه سرا :  افشین مقدم