دلتنگی ها

عاشقانه

دلتنگی ها

عاشقانه

خیانت

 خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ... خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد ! خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ... خیانت میتواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشد!

 شکسپیر

نظرات 11 + ارسال نظر
فرشید دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ق.ظ http://farshidx.blogsky.com/

شاید دوباره با تو ، با غصه خانه سازم
یا از ستاره ی دل، (غم را ترانه سازم)
شاید دوباره دنیا ، در آسمان جانم
غم را فسانه دیده تا من فسانه سازم
شاید...

سلام
این دوبیتی رو همین الان گفتم
به قول معروف هات!
ببخشید زیاد جالب نیست
شعرت خیلی قشنگ بود
براوو

فرشید دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ق.ظ http://farshidx.blogsky.com/

این جمله ی شکسپیر هم قشنگ بود
ولی راستش خیانت مدلهای مختلفی داره
خیانت به مردم-فرزند-همسر-کشور-و...
اما شکسپی جون! همه چیزو قاتی کرده انگار

فرشید دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ق.ظ http://farshidx.blogsky.com/

راستی ببخشید دیر اومدم
موفق باشی خدا نگه دارت

فرشید دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ق.ظ

یه حرف دیگه
شاید با خودت بگی حالا مگه این کی هست
که داره ایراد شکسپیر رو میگیره؟
ولی خب لا اقل بذار اینطوری احساس بزرگی کنیم!
در ضمن
من با هنرمندها خیلی راحتم
اونا رو اینطوری صدا میکنم
حافظ:حافی جون فردوسی : فری بابا مولوی: مولی بابا
و ویکتور هوگو: ویکی جون و...

نازلی دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ق.ظ http://darentezarmojeze.blogsky.com/

کاملا با این جمله ها موافقم و فکر میکنم که خیانت به گونه‌های مختلفی است و اون چیزی نیست که اغلب توی فیلمها نشون میدن.
موفق باشید.

غریبه ی آشنا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ق.ظ

خیلی سخته اون کسی که گفت واسه چشات میمیره
بره و دیگه سراغی از تو و نگات نگیره


خیلی سخته توی پاییز با غریبی آشنا شی
اما وقتی که بهار شد یه جوری ازش جدا شی

خیلی سخته که دلی رو با نگات دزدیده باشی
وسط راه اما از عشق یه کمی ترسیده باشی

خیلی سخته بری یک شب واسه چیدن ستاره
ولی تا رسیدی اونجا ببینی روز شد دوباره

طیب دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ب.ظ http://teyyyyeb.persianblog.ir

سلام
خیلی قشنگ بود
افرین
به من سربزن

مهدی=-=-دفتر عشق دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 ب.ظ http:///daftareshghe.blogsky.com/


سلام خوبی؟
عاشقانه تر از همیشه دفتر عشق به روز شد
منتظر حضور سبز شما هستم
شاد باشی
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
تویی عزیز دلم ، گلم ، همدمم ..... فدای تو ، هر وقت بخواهی میشوم قربان تو..........
خیلی دوستت دارم عزیز دلم ، تو یعنی عشق ، یک عشق بی پایان.....
چه صفایی دارد این زندگی با تو ، چه لذتی دارد لحظه های عاشقی در کنار تو ..
چقدر تو مهربانی ، فدای قلب مهربانت...

غریبه دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:28 ب.ظ

ای روزها در زندگی غمگین من چیزی کم است

صبحها که از خواب بر میخیزم ٬ دیگر بهانه ای برای زندگی ندارم

این روزها شانه ای کم دارم برای زار زار گریه هایم

بی تو می ترسم ٬ روزهای ابری را بی تو چگونه سر کنم؟

با خاطرات کسی که در اوج دروغ ٬ مهربان بود و حامی و ناباور

چگونه باور کنم که مثل خوابی از سرت پریدم؟

چه بهانه ای برای غرور مچاله شده من داری؟

چطور توانستی اینقدر راحت از من بگذری؟

من به خاطر تو رنج بردم

وقتی فهمیدم که تو نیمه واقعی زندگیت را از من پنهان کرده ای

تو رفتی بدون اینکه خاطرت را از خاطرم محو کنی

نفسهایت روی تنم جا مانده و رد پایت روی خیالات ترک خورده ام

تو به من بیشتر از اینها بدهکار بودی

تو حتی آسمان را پیش چشمان من رنگ کردی

چه زیبا بود لحظات کمی که تو پناه من بودی و برایم خاطرات زیبا آفریدی

و حالا هر جا که می روم نشانی از تو میبینم

چطور توانستی هم خوب باشی و هم بد؟



bombo دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ب.ظ http://bombo.blogsky.com

سلام
خیانت دل شکستن است
اما نه هر دل شکستنی!
منظورم اینه که ادم تحت شرایطی تصمیمش رو میگیره که ممکنه به نفع محبوبش باشه ولی دل محبوب شکسته شه...
خیلی پیچیده نبود که نه؟!
فعلا

روزبه جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:11 ق.ظ

جمله ی خوشگلیه
اینو تو اولین آپ هام میشه پیدا کرد.
فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد