دلتنگی ها

عاشقانه

دلتنگی ها

عاشقانه

داغونم

سلام دوستان عزیز 

من رو ببخشید اگه چند روزی نبودم . گرفتاریهای کاری من رو برده بود به شهر دور خاطره هام.  

دیروز برگشتم . با یه عالمه انرژی ... 

اما صبح که off های دو هفته ی گذشته رو چک کردم ...  

داغونم .... 

من رو ببخشید اگه برای چند روزی نیستم ... 

می خوام تو خودم باشم ....... 

با اونی که بی هیچ دلیلی دیگه دوستم نداره ... 

نظرات 9 + ارسال نظر
کوروش شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام پری جون
دیگه وبلاگی ندارم خذفش کردم
گفتم سری بهت بزنم
خانمی غمگین نبینمت .
یه کم بیشتر به خودت واون وقت بده

سلام کوروش عزیز
چرا وبلاگ قشنگت رو بستی ...
دلم برای نوشته هات تنگ می شن .
باز هم بهم سر بزن
تا بعد....

علی شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام دوست خوبم
من یه چیزایی در آدرس ذیل نوشتم که با توجه به نوع نگاهت، ممنون میشم اگر نظرت رو در این مورد بدونم. فقط جسارتاً خواهش میکنم اگر مطالب به نظرت قابل خوندن اومد، حتماً پاسخ سوالهای داخل متن رو بده چون قطعاً خوندن جوابهای شما بهم کمک میکنه. پیشاپیش ممنون از حضورت www.seeyourinside.blogsky.com

حسام مهربون یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام مدتی بود نبودم دلم برای شما دوستام مهربون تنگ شده بود
مرسی دوستدار شما حسام

تنها تو یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:34 ب.ظ http://onli-you.blogfa.com

سلام همیشه پری
خوبی؟
چرا اینقدر غمگین؟
مهم نیست که اون تو رو دوست داشته باشه مهم اینه که خودت خودت رو دوست داشته باشی
بیا پیشم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:55 ق.ظ http://no-1.blogsky.com

سلام
امیدوارم هر چه زودتر گرفتاری ها تموم بشه
فقط همین



راستی چرا هیشکی اسمایل نمی ذاره برای نوشته هاش ؟!

نمی دونم ....

ali چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ http://alimoharrami.blogfa.com

سلام پریا جون
سنگی که طاقت ضربه های تیشه رو نداره تندیسی زیبا نمی شه.فقط یکبار فرصت داری تا از وجودت تندیس بسازی ،پس از زخم تیشه خسته نشو

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ

tanha سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ب.ظ http://dokhtartanhai.loxblog.com/


ey val che webloge khoshmeli dari.be webloge manam sar bezan hamishe zood zppd up mikonam.eftekhre tabadole linke midi golam?

[ بدون نام ] دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد