دلتنگی ها

عاشقانه

دلتنگی ها

عاشقانه

غزل دلتنگی

هر چند که دلتنگ تر از تنگ بلورم

 با کوه غمت سنگ تر از سنگ صبورم

 اندوه من انبوه تر از دامن الوند

بشکوه تر از کوه دماوند غرورم

یک عمر پریشانی دل بسته به مویی است

 تنها سر مویی ز سر موی تو دورم

 ای عشق به شوق تو گذر می کنم از خویش

تو قاف قرار من و من عین عبورم

بگذار به بالای بلند تو ببالم

کز تیره ی نیلوفرم و تشنه ی نورم

زنده یاد قیصر امین پور

دلتنگم

چه دلتنگم برای لحظه های با تو بودن

چه دلتنگم برای آرامش خوابی در هم آغوشی رویا

چه دلتنگم برای نفس های گرم عطر آگینت

دلتنگم آری !‌دلتنگ ...

برای چیدن گل های سرخ بوسه از داغی لبانت

برای سبزی بی انتهای چشمانت

برای بوسه هایت

برای بوسه هایت

...

یک جمله ی زیبا

لحظه ها را گذراندیم که به خوشبختی برسیم غافل از آن که لحظه ها همان خوشبختی بودند  . (علی شریعتی)

دوباره سلام

سلام دوستان عزیز

چند روزی که نبودم حسابی دلم براتون تنگ شده بود ...

۲ هفته رفته بودم ماموریت . جاتون خالی !‌

 

اجازه هست ؟

 

اجازه هست عشق تو رو تو کــوچه ها داد بزنـم؟

رو پشت بـــوم خــونــــه ها اســـمتو فریادبزنم؟

اجازه هست مــردم شهر، قــصه مـــا رو بـــدونن؟

اســم منو ، عشق تو رو ، تــــوی کتــــابا بخونن؟

اجــازه هست که قلبمو بــــرات چـراغونی کـــنم؟

پــیش نگـــاه عاشقت، چشمامو قربونی کنـــم؟

اجــازه می دی تا ابد ســر بذارم رو شــونه هات؟

روزی هزارو صد دفه ، بگــم که مــی میرم بـــرات؟

اجازه می دی که بگــم حــرف تـــرانــه هام تویی

 دلیـــــل زنــــده بــــودنم، درد بـــهانه هام تـــویی؟

اجازه هست پنـاه من گرمـی آغوشـت بشـه ؟

 هر اسمی جزاسـم خودم،دیگه فراموشت بشه؟

 

نویسنده :؟